“Big One” iz Slivnice

Maj 15th, 2011 | By | Category: Reportaže s terena

Po nabiten delovnem urniku, sva se z prijateljem odločila da greva obiskati Slivniško jezero. Seveda so sledile priprave, prebiranje novic in prispevkov na internetu o Slivniškem jezeru, pripravi hrane,……….

Zvečer, dan pred odhodom mi je prijatelj odpovedal. Zjutraj ob jutranji kavi, prepričujem moje domače naj gre kdo z mano, vsi v en glas »Pa daj no, ribolov je za stare penzioniste, pa tako se nič ne dogaja«. Po dveh kavah jih prepričam, napolnimo avto do zadnjega kotička in na pot. Ob 13.00 h pridemo do jezera, kupimo karte in se razgledamo po jezeru. Skoraj vsa ribolovna mesta, kjer se lahko lovi tudi ponoči so bila zasedena.

Razpakiramo avto, postavimo tabor, napihnem kajak in grem z sonarjem pregledati dno. Po 20 minutnem veslanju odkrijem, da globina ne presega 4,5 m. Na brežini se strmo spusti do omenjene globine in je ravno dobrežina na drugem bregu jezera, kjer se dvigne. Marker postavim 120 m od našega tabora,na globini 4,5 m. Prej pripravljen Carpio Creations Multi Particle Mix (dodal sem tuno v konzervi, čili, ter razrezane Imperial Baits Carptrack Fruit Boilie ) sem odpeljal do spota.

Na obeh palicah sem uporabil Imperial Baits Carptrack Fruit Boilie. Naveze sem odpeljal v vodo in sledilo je čakanje.

Sin mojega sorodnika se je kratkočasil, zato smo mu navezali eno palico, da se je igral ob jezeru. Uspelo mu je prvemu ujeti ribo

Pričelo je rahlo deževati, ob 20.00 h zvečer pa se je oglasil piskač piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Mislil sem, da se je ujel majhen krap, ker ni bilo nobenega odpora. Ko se je riba približala obali na 40 m pa se je začel dril. Opa sem mislil, mogoče pa je kaj večjega 10 +. Po 10 minutah borbe se je pokazal na površju, ogromen luskinar!

Prijatelj mi je pomagal pri podmetalki, nato pa sem še sam skočil v vodo, da sem mu pomagal z ribo iz vode.

Zmočili smo blazino in si ogledovali lepotca. Tehtnica z blazino se je ustavila pri 28 kg. Nisem še uspel stehtati namočeno blazino, ampak meni je pomebno da je 20+. Riba ima po ocenah 24-25kg in mislim, da gre za znano ribo po imenu Dim.

Po slikanju smo ga sputili nazaj v Slivniške globine (C&R).

Takoj sem pripravil novo navezo in jo odpeljal nazaj do spota, seveda sem tudi dohranil. 20 minut kasneje spet piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Tega sem prepustil majhenu Aljažu, seveda je užival ob ribi

Noč je minila brez prijemov. Zjutraj smo pospravili kamp in odšli na zasluženo nedeljsko kosilo.