Carpio team na Šmarjaku

Maj 15th, 2011 | By | Category: Reportaže s terena

Tudi boili so bili že zrolani. Odločil sem se za Carptrack Fruit in Carptrack Birdfood Banana boile. Letos sem se partikla izogibal, tokrat pa sem se odločil da poskusim odloviti tudi s pomočjo partikla. Pripravil sem ga iz Carpio Multiparticle mix-a kateremu sem dodal še konopljo in tako še povečal njegovo atraktivnost. Tako sem s seboj vzel 40 kilogramov boilov in dve polni 15 litrski kanti partikla, vsemu temu pa sem dodal okoli deset kilogramov mešanice Carptrack aminopellets in Carpio Multipellet mixa.

En teden prej, je svojo srečo na Šmartinskem jezeru prvič preizkusil tudi Aljoša (Big One). S kombinacijo Carptrack Monster boilijev, Carpio Multiparticle ter Multipellet mixa, mu je uspelo uloviti kar nekaj lepih luskinarjev. Več pa naj povedo slike.

Novi produkt House of Carpio ”Multipellet mix” se je izkazal več kot odlično!

Carpio Multipellet feat. Carptrack Aminopellet

Seveda brez starega dobrega Carptrack liquida nea gre!

Prvi že po slabi uri po prihodu.

Moči nam ne bo manjkalo Laughing

In vrstili so se 6, 7, 8, 9kg

Lovili smo na staro klasiko kobra + raketa! Bolj smo delali bolj nas je riba ubijala!

Vmes smo si privoščili SDO (Suho dnevni obrok) ameriških marincev (warfighter recommended), uf bogi spod Yell

Luskinar nenavadnih barv.

Zavesa Surprised

Top riba kampanje. Luskinar brez ene praske in napake.

Prišel je petek, dan odhoda. Zjutraj vstanem zgodaj, tako da sem na jezeru že ob pol sedmih. Naložim čoln in se z njim odpeljem na mesto ribolova.

Takoj ko zložim vso robo iz čolna, montiram sondo in začnem sondirati teren. Po dobri uri si približno ustvarim sliko, kakšen je teren pod vodo. Veliko je mehkega mulja, tistega črnega, ki ga angleži imenujejo silt. Taka vrsta podlage nam ponavadi dela preglavice pri sami prezentaciji vabe, torej svinec se globje pogrezne v mulj, s seboj pa povleče tudi večino sistema. Poleg tega se boile hitreje navzamejo zoprnega vonja mulja. Vendar pa je ta vrsta mulja zelo produktivna, v njem se skriva polno ličink in krvnih črvov(bloodworm), torej je bogat z krapovo naravno hrano.V takih primerih ključno vlogo odigra mikrolokacija. Našel sem mesto, velikosti 2x2m kjer je bilo dno trše in bolj ugodno za samo prezentacijo sistema in vabe. Takoj sem odvrgel H-bojo in presondiral širše področje okoli. Po dobri uri nisem našel nobenega primernejšega mesta in se odločil da H-bojo nadomestim z bojo v obliki palice, ki sem jo ravnokar dobil. Tako mi nobena riba ne bo mogla med samim drilom pobrati boje in ponovno bi moral poiskati mikrolokacijo. Moram reči, da se je boja med ribolovom odlično obnesla in delovala točno tako kot je predvideno.

Odločil sem se da pred začetkom malo bolj obilno nahranim. In sicer z fruit boili, malo briketov in kar precej partikla. Partikel sem dodatno obdelal z popolnoma novim izdelkom Carptrack Power Powder Tutti Frutti.Hranil sem s pomočjo čolna in nisem želel preveč skoncentriranega krmišča, zato sem nahranil zelo na široko. Palice nisem takoj pometal v vodo, ampak sem najprej postavil šotor, brolly, ležalnik, znesel vso robo v šotor in se udobno namestil.

Ehmanns Hot Spot je odlično kljuboval 10 dnevnim mešanim vremenskim razmeram.

Spalnica obrožena z dobrotami zame in za krape Smile

Po kakih treh urah so bile palice končno v vodi. Odločil sem se da začnem s PVA brez dodatnega hranjenja.

Končno na svojem mestu.

Korda Longchuck in razor škarje nenadomestljiva pripomočka

PVA-je z stick mixom sem delal ob prostem času.

Začel sem z PVA mrežico in 16mm Fruit boilo.

Po štirih urah prvi prijem. Borba do same obale nič posebnega, potem pa zagledam senco izredno dolge ribe. Mislil sem si, da je kakšen daljši divji luskinar in malo bolj odprl zavoro. Ko me je riba zagledala se ji je zmešalo. Bil je amur, in v trenutku mi je začel s polno hitrostjo odvijati laks z role. Usmerjen je bil proti potopljenim štorom, zato sem hitro skočil v čoln in šel za njim. Med štori je našel zavetje, in se zabil v veje in po nekaj minutah izplaval na odprto. Potem me je še nekaj minut vozil naokoli, sledilo je še nekaj krajših pobegov, potem pa se je predal in mi priznal premoč. Zdelo se mi je, da borba traja že celo večnost, ko je končno zdrsnil v podmetalko. Šele ko sem ga položil na blazino sem se začel zavedati velikosti, vaga je poazala 18,7kg. Očitno ga je Fruit Power Powder premamil.

Torpedo z 18,7kg.

Ta dan sem ulovil še nekaj manjših rib do 8 kilogramov, zvečer, eno uro po sončnem zahodu, pa semprenehal z ribolovom. Na Šmartinskem jezeru nočni ribolov drugje kot na trasi ni dovoljen. V soboto se je začelo podobno kot se je prejšni dan končalo. Čez cel dan sem lovil manjšo ribo od 5 do 7 kilogramov.Na koncu dneva se je nabralo 11 prijemov. Poleg tega sem v soboto veliko časa preživel na čolnu in sondiral, iskal sem še eno pozicijo tako da bi z vsako palico lovil na svoji poziciji. Našel sem jo, in tudi tam postavil bojo in obilno nahranil, povečini s boili. Naslednji dan sem med desetimi ribami ulovil eno ki je dosegala težo 10 kilogramov, ostale so bile vse manjše vendar se je teža že malo izboljšala. Vikend je minil in že je bil tu ponedeljek. V ponedeljek celo dopoldne ni bilo prijema, prvo ribo sem dobil šele ob enih. Potem pa se je do večera nabralo 9 prijemov, vendar ponovno nič večjega. Ta dan sem zvečer po koncu ribolova poleg večje količine boilov nahranil tudi s partiklom. V torek sem lovil lepšo ribo teže od 7 do 9 kilogramov. Zvečer sem ponovno obilno nahranil tokrat predvsem z boili in briketi.

Boili in briketi.

Imperial tackle 2 catch air bag za sušenje boilije.

V sredo se je ohladilo in končno mi je uspelo prebiti mejo 10kg. Ta dan sem imel kar 12 prijemov in med njimi je bilo 10 rib 10kg+. Najtežji je tehtal 11,7kg.

Prva riba čez 10kg je tehtala 11,7kg

Drugi najtežji tega dne je tehtal 11,6kg

Prišel je četrtek in z njim poslabšanje vremena. Pihati je začel hladnejši veter. Zjutraj sem imel tri prijeme, največji je imel okoli 8kg,potem pa do večera nič in še tik pred mrakom enega okoli 9kg. Zvečer sem se odločil, da ponovno obilno nahranim, predvsem z boili in pa z mešanico partikla in briketov. Po večerji še malo posedim pred šotorom, vendar me kmalu prične zebsti in se v šotoru zavijem v toplo spalno vrečo. Po šotoru začnejo udarjati dežne kaplje. Nastavim budilko in med razmišljanjem kaj delam narobe, tonem v spanec.

Zjutraj spet zaspim in se ob šestih privlečem iz šotora. Še dobro da sem že včeraj zvečer premenjal boile in lahko samo še pomečem sisteme v vodo. Hitro v čoln in vržem nekaj pesti boilov na široko območje okoli boje in lopatko partikla pomešanega z briketi tam kjer je pristal sistem z vabo.

Boili, partikel, briketi

Veliko sem uporabljal PVA mrežico, napolnjeno z stick mixom in 4mm Carptrack briketi, vse skupaj pa sem prelival za Carptrack Liquidom.

Celo noč je deževalo, hvalabogu padavine niso bile močnejše, tako da tla niso bila popolnoma razmočena. Po dobri uri čakanja prijem na palico pri boji. Swinger poskakuje gor in dol, potem pa sledi en sam neprekinjen piiiii. Zategnem v polno. Hitro se zavem da ne bo šlo iz obale. Vzamem podmetalko, skok v čoln in borba se prične.Zdi se mi, da mora biti riba v bližini štora, zato se ne povlečem k njej pač pa uporabim elektromotor in se počasi pripeljem skoraj nad njo, pri tem pa ves čas ohranjam napet laks. Moja predvidevanja so bila pravilna, vendar ribo po nekaj sekundah osvobodimin prava borba se prične. Palica je ves čas zvita v kiflo, čutim močne udarce. Riba mi želi uiti proti kaki drugi korenini ali štoru vendar ji ne pustim. Zavora je skoraj popolnoma zategnjena. Kmalu uspem ribo dvigniti kakšen meter od dna in začne me voziti po jezeru. Večkrat jo uspem dvigniti skoraj na površino, vendar vedno znova zgine v globino. Sledi še nekaj minut borbe preden jo uspem spraviti v podmetalko in kriknem Yesssss! Vem da gre za večjo ribo, ampak šele ko se kazalec na tehtnici ustavi, se zavem kaj sem pravkar ulovil. Ne morem verjeti in poprosim dva gospoda, da mi še enkrat dvigneta ribo in odčitamo točno težo 23,4kg.

Polnih 23,4kg

Mislim, da bi znal biti trenutni rekord jezera. Statistika je pokazala, da se veliki šmartinski krapi enostavno ne morejo upreti produktom Imperial Baits.

Pred slikanjem sem imel še en prijem, riba je tehtala okoli 10kg in sem jo takoj izpustil. Takoj ko sem ribo izpustil sem zamenjal vabe na obeh palicah in hitro pometal sisteme v vodo. Veselo novico sporočim Aljoši, nato pa pojem zaslužen zajtrk. Večino dneva zaradi slabšega vremena preživim v šotoru in berem knjigo. Le nekajkrat me zmoti zvok piskača. Na koncu dneva se je nabralo šest prijemov, vendar nič večjega preko 10kg. Zvečer razmišljam kako maksimalno izkoristiti preostala dva dneva. Odločen sem da zjutraj vstanem navsezgodaj in nastavim budilko.

Zjutraj po stari navadi zaspim. Pomečem sistema v vodo in s čolnom nahranim. Tako kot ribam, tudi sebi privoščim obilen zajtrk. Kmalu sledi prijem, ulovim najmanjšo ribo kampanje, okoli 2kg.Šele okoli dvanajstih imam drugi prijem, riba je tehtala okoli 7kg. Začnem se spraševati, če ima smisel vztrajati še naslednji dan. Glede na to, da je vrhunec definitivno za mano, se odločim da z ribolovom po kosilu zaključim. Med pospravljanjem šotora in preostale opreme, ulovim še nekaj rib do 9kg. Pozno popoldne se počasi odpravim proti domu.

Cilj, ki sem si ga zastavil pred odhodom na Šmartinsko jezero, sem uresničil.Prišla je jesen, moj najlubši čas za krapolov. Ozračje se je že močno ohladilo, temperatura vode počasi pada in kmalu si bodo krapi poiskali zavetje v globjih predelih ribnikov, jezer in rek.Kot vedno, sem si tudi tokrat zastavil nekaj novih ciljev, katere pa bo vse težje uresničiti saj je obveznosti na fakulteti vse več in prostega časa vse manj. Vseeno pa upam, da ga bom našel dovolj, da za vodo preživim vsaj kak teden dni.