Iz daljin Finzule

Maj 14th, 2011 | By | Category: Reportaže s terena

Kot ponavadi, se vse začne okrog pogovora. Zakaj pa ne! Odločil sem se, da grem na jezero finzula in tudi zelo na hitro spakiral in odšel. Sledil je obisk trgovine CARPIO, v kateri sem kupil vse potrebno. Odločil sem se za okuse carptrack elit, monster-liver in prav tako dve različici balansiranih half’n half elite ter half’n half osmotic spice. Za stimulator sem vzel še Carptrack Liquid in Carptrack powder ter Carptrack inL in Carptrack inP. Podobna kombinacija kot Carptrack liquid in powder z dodatkom lecitina katera naredita atraktivno oblogo, ki se ob stiku z vodo počasi raztaplja. Namesto koruze in sipke hrane pa sem za tepih na dnu vzel carptrack amino pelete v velikosti 4mm in 15mm.

Prava odločitev!

Po pakirnju je sledila dobra urica vožnje in že se je pred mano odprlo prelepo jezero.

Po ogledu jezera smo določili pozicijo. Pri izbiri lokacije, mi je pomagal hrvaški imperialov testni ribič Tomislav Bartol. Po dogovoru sem pozicijo dobro premarkiral nato pa se je začelo neusmiljeno raketiranje. Za prvi dan sem se odločil krmišče malo razširiti ,da bi ribo čim preje privabil. Minevale so ure jaz pa še nisem videl konca. Nato pa le! Končno sem vse naredil tako kot sem si zamislil. Nekaj bojlijev sem pripravil z carptrack inP in carptrack inL liquidom in postavil v senco, da se je prva plast posušila, nato pa postopek čez dobre pol ure še enkrat ponovil. Zdaj pa je na vrsto prišlo najlepše. Namestitev vab na predvezice. Malo sem pokombiniral carptrack elite z monster-liver in prav tako balansirano boilo half’n half arome elite.

Carptrack half’n half elite

Po nastavitvi vab, sem začel s postavitvijo tabora. Zatem je sledilo čakanje na prvi piiiiiiiiiiiiiii. A na žalost sta do takrat minila cela dva dneva in pol. Malo sem si že začel postavljati vprašanja, kaj bi lahko bilo narobe. Spet je prišla noč. Zjutraj okoli pete ure, pa se le zgodi. Akcija! Pridem do palice, na kateri je sklopka dobro drsela. Ni se ustavilo, dokler palice nisem kontriral. Po dvajset minutnem drilu, pa se le pokaže. Prelep usnjar s polnimi Surprised

19,5kg

Izbral si je dve carptrack monster-liver 16mm boili

Sledilo je ponovno krmljenje. Na vsak prijem sem dokrmil cca. 30 raket amino peletev in 20 raket mešanih bojlijev med katerimi so bili nekateri prerezani za boljšo in hitrejšo delovanje.

Carptrack amino peleti 4mm, 15mm, monster-liver boiliji.

Spet pa se je pričelo čakanje. Ribe so prijemale pozno v noč, čez dan pa ni bilo skoraj nič, razen presenečenja sredi popoldneva. Tokrat ga je premamil carptrack elit v kombinaciji z inL in inP premazom. Tehtnica se je ustavila pri 11.40kg. Prvi luskinar, ki pa je bil zelo divji!

Borec

Postopek dohranjevanja spet ponovim. Za spremembo poiskusim half’n half osmotic spice, katera pa se je naslednje jutro pokazal za zelo mamljivo. Na plan je prišel usnjar s svojimi 11,5kg.

Perfect shot!

Kaj si lahko želimo lepšega, kot jutranji ulov ob kavici Cool

Riba je prišla. Raketiranje je bilo neizbežno. Sredi noči pa me prebudi neprekinjen piiiiiiii. Ko sem kontriral je riba v parih sekundah odvila 30 metrov vrvice visible touch. Borba se je nadaljevala. Noben ni popustil na kar se je riba počasi vdala. Tehtnica se je ustavila pri točno 17kg. To pa je nastala fotografija izjemnega borca. Da pa ne pozabim poudarit, je voda imela dobrih 8 stopinj, kar me je presenetilo, da je riba za ta čas izjemno borbena.

Prelepa nočna luska z 17kg

Noč na finzuli je imela svojo moč. Proti jutru pred zoro sledi prijem. Bolj je bilo hladno bolje so prijemali. Tokrat ga je prelisičil carptrack monster-liver iz carptrack monster dipa. Zopet lep luskinar s svojimi 15,2kg.

Sledil je počitek. Po jutranji kavici sem si pripravil vedro narezanih, celih in malo zdrobljenih bojlijev. Amino pelete sem počasi začel odvzemati, tako da je bilo v vedru razmerje 70% proti 30%. Tega dne sem dokrmil cca. 9kg hrane in spet počakal, do prvega prijema. Naslednji dan sredi sončnega popoldneva pa je ponovno zažvižgalo. Skoraj je iz stojala snelo palico. Divja borba, s katero mi je uspelo dobiti luskinarja s svojimi 14kg.

Uspeh je pripisan carptrack half’n half elitu.

Hvala!

Nenehno je bilo treba dohranjevati, sicer ni bilo ribe. Dnevi so bežali. Vmes so bili tudi dnevi, ko riba sploh ni prijemala. Tako pač je! Sledilo je čakanje in premišljevanje.

Riba pa se je kar na enkrat čisto ustavila. Odločil sem se, da naredim rezervno krmišče. Prvega sem pustil malo počivati naj se riba spet približa in ga vsak dan krmil s cca 3kg hrane. To sem počel dva dni in nato palice spet prestavil nanj. Vmes na drugem krmišču me je presenetil lep veleluskinar z 15.80kg. Tokrat pa ga je spet premamil carptrack half’n half osmotic spice.

Dve palice premaknem na prvo krmišče, eno pa pustim na drugem. Dnevi so se počasi iztekali. Ostala sta mi samo še dva. Kar ni mi šlo v glavo, da je do sedaj minilo že 11 dni ribolova. Vmes se je marsikaj dogajalo. Odločil sem se, da vam pokažem nekatere izmed lepših slik. Bilo je veliko rib med petimi in desetimi kilogrami, ki so ostale brez fotografiranja. Na kar v pričakovanju zadnjega dne, me zadnje jutro prebudi piiiiiiiiiiii. Nasmejan odhitim in se z ribo malce poigravam. Najlepše! Po par minutnem drilanju, zadevo malce bolj primem v roke, kajti riba se ni in ni hotela utruditi! Pobeg za pobegom! hmmmmmmmm, sem se že malo zamislil! Nakar pa ga le uspem dobiti v podmetalko. Presenečenje s svojimi 16.10kg, ki je prijel zopet na half’n half osmotic spice.

Zadovoljen sem s tokom dneva pričel z pospravljanjem kampa.V trinajstih dneh sem porabil 23kg amino peletov in 22kg bojlijev. Počasi sem se odpravil proti domu. Z ribolovom sem bil zelo zadovoljen in prav tako z kolekcijo vab Imperial Baits, katere so se mi pokazale več kot odlično.

Še nekaj nepozabnih utrinkov:

Sončni zahod

C&R

Profil 17-ke

Pa še ena z mrzzzleee vode z 14-ko

Lep pozdrav do naslednjič!