Imperial Baits na vrhu z novim slovenskim rekordom!

Sep 14th, 2011 | By | Category: Reportaže s terena

Po dolgem odločanju kam na ribolov pred pričetkom študijskega leta, sem imel na razpolago kar nekaj opcij. Med njimi je bilo tudi Šmartinsko jezero v Celju. Medtem, ko sem se odločal o končni destinaciji sva z prijateljem Luko Blažičem pričela z pripravo lovnih boilijev ter receptur za le-te. Odločil sem se za IB Carptrack Monster Liver ter IB Carptrack Explosive Stickmix, Za v Monster Liver boilije sem pripravil IB Carptrack BETAIN, IB Carptrack Amino liquid, IB Carptrack Amino Acid Complex, medtem ko v Carptrack Stickmix boilije nisem dodajal nobene arome, samo IB Carptrack Betain, IB Carptrack Liquid Amino ter IB NHDC sladilo. Po končanih recepturah in pripravljenih dodatkih, mi je Luka boilije zrlolal v svojem boili servisu in sicer v velikosti 20mm, ter malo lovnih dumbel boilijev. Naposled pa je odločitev le padla. Po pogovoru z prijateljem Radišo sem se odločil prav za Šmartinsko jezero. Kar se je izkazalo za več kot le pravo odločitev! Na jezero smo prispeli v dopoldanskem času. Jezero je bilo še presenetljivo prazno glede na dejstvo, da je bila v ponedeljek polna luna. Za ribolov smo izbrali zanimivo pozicijo na tako imenovani TRASI. Takoj, ko smo prispeli sem se odpravil na jezero ter si nakrmil lovno pozicijo. Po prihodu na obalo je sledilo raztegovanje in priprava palic, postavitev tabora.

Tabor

Steve Neville feat. Century NCS v pričakaovanju

Čez približno 3-4ure se je prvič, dokaj nepričakovano, oglasil moj STEVE NEVILLE signalizator! Vendar se je na mojo žalost riba nekje na pol poti do obale osvobodila. To me seveda ni vrglo iz tira in kot ponavadi, na vsak prijem sem tudi pri tem nakrmil pozicijo z eno pestjo boilijev in malo partikla z CENTURY NG SPOD palico.

Legendarni NG Spod

Proti večeru pa je sledilo presenečenje. Ponovno je bil v akciji CENTURY NCS. Po skoraj 20 minutni borbi in super drilu se je na suhem znašel 12kg težak luskinar. Iz neznanega razloga in veselja pa smo ribo izpustili brez nočnega photo-shootinga. Ponoči zaradi študentske karte nisem smel loviti, tako da sem se udobno namestil v spalko in oddremal do zgodnjega jutra. Zjutraj je sledilo krmljenje z NG SPOD-om ter kobro, potem pa še priprava in razporeditev palic.

In čakamo 🙂

Sredi popoldneva, v največji vročini pa je sledilo veliko presenešenje. Ponovno moj signalizator! Na začudenje vseh je riba prijela na tleh, kar je bilo res pravcato presenečenje, saj riba čez dan nasplošno ni bila ravno najbolj aktivna. Sledilo je sanjskih 15minut drila. Ko sem zagledal ribo na površini mi je zastal dih, saj sem takoj vedel, da sem si izboljšal osebni rekord! Century NCS palica je delovala naravnost fantastično. Zaradi njene akcije in paraboličnih lastnosti je bilo drilanje ribe pravi užitek. Sledile so najbolj napete minute, zajemanje z podmetalko in priprava na tehtanje.

Zahvala gre tudi odličnemu NCS-u

Prve ocene o teži so se gibale okoli 20-23kilogramov, ko pa sem ribo dal v weight sling in jo obesil na tehtnico, pa smo z odprtimi usti gledali v številke na tehtnici in se čudili! Riba je imela 30KG! Da nam tehtnica nebi pokvarila veselja, smo se odločili za ponovno tehtanje z drugo tehtnico, vendar je tudi ta pokazala 30KG! Veselje je bilo na vrhuncu! Prijatel Radiša je takoj poklical lokalnega ribiča Mateja, ki je prinesel s seboj še tretjo tehtnico RUBEN HEATON. Naj samo omenim, z RUBEN HEATON tehtnicami se priznavajo svetovni rekordi! Ampak je tudi ta tehtnica pokazala točnih 30KG! 🙂   S tem mislim, da sem uradno prvi slovenec z krapom 30kg ujetim in izpuščenim v Sloveniji.

Napočil je čas za slikanje. Odločili smo se za slikanje v vodi, da smo ribo lahko nenehno močili z vodo.

BIG ONE z polnimi 30kg!

Da pa nebom preveč dolgovezil naj omenim še dobitno navezo in sicer je bila to COMBI LINK, na njej pa IB EXPLOSIVE STICKMIX dumbel ter SQUID pop-up domače izdelave dipan v IB EXPLOSIVE STICKMIX Amino Gel za boljšo prezentacijo ter večjo atraktivnost.

Dobitna kombinacija IB Carptrack Explosive stickmix je dokazal da sodi v sam vrh!

Sledilo je proslavljanje rekordnega dosežka, ki je trajalo do poznih večernih ur. Ob veselem vzdušju smo si privoščili pravi pasulj, ki je bil delo Radišinega prijatelja iz Beograda. Naslednje jutro je bilo vzdušje enkratno, saj je tudi Radiša dobil ponoči lepo ribo, in sicer 21kg težkega usnjarja. Po vsem tem pa se je nekako umirilo, imeli smo sicer veliko število prijemov, vendar le manjša riba. Navkljub kasnejšim manjšim krapom pa to nikakor ni pokvarilo razpoloženja. Rečem lahko le, da se bom na Šmartinsko jezero še z veseljem vrnil in tam odlovil še kakšno kampanjo!