Povratek na Slivnico

Avg 1st, 2012 | By | Category: Reportaže s terena

Prvič sem Slivniško  jezero obiskal leta 2009 in tisto sezono nabral 23 lovnih dni. Sledil je dvoletni premor, letos pa sem se odločil, da več časa posvetim tej prelepi vodi.  Glede na to da je Aljoša za vikend organiziral IB Live camp na Slivniškem jezeru sem odločil da združim prijetno s koristnim in se skupaj z Andražem odpravil na ribolov že v četrtek zvečer.

Odpravila sva se pozno zvečer in ker nama ni bilo pomembno kdaj prispeva na jezero saj sva z ribolovom nameravala začeti zjutraj sva se na poti ustavila v gostilni in si ogledala polfinalno tekmo na kateri je Nemčija klonila proti Italiji.

Zjutraj sem takoj skočil v čoln in si začel iskati primerno mesto. Na tej poziciji še nikoli nisem lovil, zato sem bil kar nekaj časa na čolnu, preden sem našel ustrezne pozicije za ribolov. Postavil sem Imperial Fishing paličasto bojo, vrhunsko pomagalo za ozačevanje ribolovne pozicije. Ker je krmljenje s čolnom prepovedano sem iz obale hranjenje izvajal večinoma s kobro malo pa sem si pomagal tudi z raketo. Uporabljal sem IB Monsters Paradise Boile in IB Carptrack Amino pelete. Amino brikete sem en dan prej pripravil tako, da sem jih prelil z Carptrack Liquidom, vrhunskim atraktorjem na bazi piščančjih jeter.

Ker se po nekaj urah ni nič zgodilo, sam pa sem si želel ujeti ribo že v samem začetku sem začel razmišljati. Vročina in visok pritisk, pogoji so bili odlični za zig rig zato sem na eni palici poizkusil zig rig. Na prijem nisem čakal dolgo, presenetil me je okoli 6kg težki luskinar, prva riba na slivnici po več kot dveh letih (če ne štejemo tekme, kjer so vse ujete ribe rezultat timskega dela).

Ko se je zvečerilo, pa so se prijemi začeli vrstiti in preko noči sem ujel kar nekaj rib, med njimi tudi koi luskinarja težkega okoli 10kg in še dva malo manjša luskinarja okoli 8-9kg ostali krapi, pa so bili manjši. Vse skupaj se je zgodilo do treh ponoči potem pa sem vsaj za dve uri lahko zatisnil oči. Okoli pete ure zjutraj pa prijem na desno palico pip pi piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  in že stečem iz šotora proti palicam. Takoj mi odvije nekaj metrov laksa in jasno mi je da je lahko malo večja riba. Ker vem da je v vodi polno vej in laksa ribo hitro zaustavim in ji nekaj metrov  ne popuščam. Do obale se ni kaj dosti upirala, potem pa je sledilo nekaj minut borbe pod palico. Ker je ob istem času imel prijem tudi Aljoša, ki je lovil 100 metrov stran od mene in je ribo že zajel, odpel in spustil, mi je priskočil na pomoč in prijel za podmetalko. Riba je bila lepša, tehtnica je pokazala 13,5kg.

Odličen začetek dneva. Po jutranji kavi je bil čas za delo. Čakala nas je postavitev celotnega štanta, kar je trajalo kar nekaj časa. Ves ta čas, se seveda nisem preveč posvečal ribolovu in posledično ujel samo enega manjšega luskinarja. Okoli enajste ure sem premetal, nakobral nekaj pesti boilov in z raketo nakrmil z briketi. Tresljaji in premikanje boje, mi je kmalu nakazalo, da so krapi v bližini mojih vab. In res ni bilo potrebno tako dolgo čakati na prijem. Preko dneva mi je uspelo ujeti še dva krapa, dve sem nažalost izgubil zaradi ovir, dve pa sta se mi  odpeli. Preko dneva se je zaradi IB Live Campa veliko dogajalo, obiskalo nas je kar nekaj ljudi, tako da je sobota kar hitro minila.

Obiskovalci so bili deležni podrobni predstavitvi produktov.

Okoli enajste ure smo se odpravili spat in ravno sem se udobno namestil v šotoru, že se je začelo. Do treh zjutraj nisem zatisnil očesa, saj sem ulovil tri manjše, saj so bili prijemi točno vsako uro. Zgodaj zjutraj pa še dve večji ribi. Borba z obema krapoma  je trajala preko 20 minut. Po vsaki ribi sem nakobral štiri pesti boilov, kar je bilo očitno dovolj, da sem jih zadržal na mestu. Ujel sem tudi manjšega soma težkega okoli 2kg. Rekorderju so očitno zadišali briketi preliti z Liquidom.

Vaganje je pokazalo da luskinar tehta 16,7kg, za zrcalarja pa se mi je že zdelo koliko bi lahko tehtal. Bil je Unique s težo 15kg.

Unique s težo 15kg

Aljoša je opravil odlično delo s fotografijami.  Po jutranji kavi nakobram pol kilograma boilov in premečem sisteme. In ker sem do poldneva ujel le eno manjšo ribo okoli 5kg, zato sem še enkrat nakobral pol kilograma boilov in z raketo nahranil z briketi. Kmalu se je začelo spet dogajati in do popoldneva sem ulovil še tri luskinarje.

Bil je čas za pakiranje, čakalo nas je še veliko dela s podiranjem kampa, tako da sem ribolov zaključil. Po dolgem času sem spet preživel tri sproščujoče dni ob Slivniškem jezeru, povrh vsega pa mi je uspelo ujeti nekaj krasnih rib.

Se vidimo za vodo in dober prijem,