Kratek obisk na Cerkniškem jezeru

Okt 8th, 2012 | By | Category: Reportaže s terena

V drugem tednu avgusta sem se odločil, da je končno čas za testiranje novih boilov narejenih iz Carptrack Worm Up mixa in nove Carptrack Worm Up arome. Boili niso bili popolnoma enaki tistim, ki bodo prisli kmalu v redno prodajo, slo je za drugo verzijo. Prvo verzijo je uporabljal Aljoša v času IB Live Camp-a na Slivniškem jezeru. Moram reči, da sem bil že pri rolanju nad samo boilo izredno navdušen in sem komaj čakal, da jo preizkusim. Planiral sem trodnevni ribolov na Slivniškem jezeru, potem pa sem se zaradi zasedenosti jezera, rajši odločil za veliko slabše obiskano in bolj spokojno Cerkniško jezero.

Planiral sem loviti le dva dni, vendar sem na vodo prišel dan prej pozno popoldne saj sem se želel malo sprehoditi naokoli, če bi opazil kakšno ribo ali vsaj znake aktivnosti. Ko sem bil že popolnoma prepričan kje bom lovil, me je premamil rt na drugi strani, saj mi je omogočal pokritje večjega dela vodne površine. Zvečer sem se zapeljal malo naokoli s čolnom in pogledal za zanimiva mesta. Vodostaj je bil nizek in ker še nikoli nisem lovil v taki situaciji je bila odločitev izredno težka. Na izbrani mesti sem zapičil leseno palico in na veliko področje okoli palic nakobral slab kilogram boilov. Večerilo se je že, tako da je bilo to, za ta dan vse.

Pogled na Slivnico

Korda N-Trap moj zvesti sopotnik

Naslednji dan sem vstal zgodaj zjutraj in hitro pometal že pripravljene sisteme z Carptrack Worm Up boilo na eni in Carptrack half & half Fish na drugi palici v vodo. Celotno jutro se ni nič dogajalo, nekaj manjših krapov se je vrglo ven na desni strani tik ob lokvanju. Ravno po kosilu, pa prvi prijem in po dobri borbi, mi je uspelo zajeti luskinarja okoli 8kg, ki ga hitro izpustim. Ker je ena palica že zunaj se odločim da zamenjam tudi drugo, a je tokrat ne vržem na izbrano mesto, pač pa ob lokvanj kjer so se prej obračale ribe. In ni minila ura ko sem ujel luskinarja podobnih dimenzij tudi na to palico. Odločil sem se, da poiščem novo mesto za to palico in po dobri uri najdem zelo zanimivo mesto, katero bi znalo dati kakšno dodatno ribo. Popoldne se ni nič dogajalo zvečer pa uspem ujeti še dva luskinarja okoli 10kg, seveda na novem mestu. Pred nočjo še nakobram kilogram boilov in zaključim za ta dan.

Carptrack Worm up

Večerni cerkniški luskinar

Ubogi jazbec se je pri plavanju utopil.

Čakanje na tisto pravo

Zjutraj spet zgodnje vstajanje, in hitro pomečem sisteme v vodo. Ni minila ura in ponovno prijem na palico na novem mestu. Tokrat riba odvija bistveno hitreje in takoj začutim da gre za nekaj večjega. Po zares dobri borbi in nekaj kratkih pobegih tik pred obalo zajamem lepega temnega luskinarja. Takoj navdušenje, ocenim ga na 15kg, tehtnica pokaže nekaj sto gramov preko 15kg. Veselje je na višku, hitro ribo dam v recovery sling za nekaj minut, da vse pripravim za fotografiranje. Po fotografiranju pa ribo hitro spustim, zvežem novo navezo in vržem sistem nazaj na hot spot. Po dveh urah ponovno prijem, tokrat je bila borba malo krajša ampak vseeno sem bil izredno vesel ko sem v podmetalko zajel luskinarja 11kg. Hitro narediva nekaj fotk in sistem z svežo vabo vržem nazaj na hot spot. Ta dan mi je uspelo na tem novem mestu ujeti še 5 rib vse med 8 in 10kg in bil sem izredno zadovoljen. Drugo mesto mi je dalo samo še eno ribo, okoli 6kg.

Akcija!

Na varnem!

Poimenoval sem ga BADGER po ubogem jazbecu.

Občutek glede prvotnega mesta ni bil pravi in vesel sem, da nisem vztrajal na prvotnem mestu, pač pa poiskal novo, kot se je na koncu izkazalo, zelo produktivno mesto. Veseli me tudi, da je prvi vtis glede Worm UP boile pravi. Miks se odlično rola, aroma je izredno močna in ima zelo zanimiv vonj (čeprav moram povedati, da na arome ne dam preveč in jih ne uporabljam veliko), gotove boile pa imajo dobro strukturo in topnost. Slab teden po ribolovu, je prispela pošiljka še zadnje tretje verzije miksa, arome in še novost Oriental Spice eterično olje, katere lahko kmalu pričakujemo v prodaji. Kako sem lovil na le te, pa boste lahko prebrali v enem od prihodnjih člankov.