Kratek izlet na jezero Šumbar

Nov 1st, 2012 | By | Category: Reportaže s terena

Minili so trije meseci od zadnjega ribolova. Vmes je prišel kakšen dan krajšega ribolova ampak to ni to. Seveda ni lepšega kot za nekaj dni iti na ribolov in uživati. Tako je prišel september in z njim tudi izpad dela v firmi. Ker sem tako rekoč v službi tri dni zapored  sedel in gledal v zrak, sem se kljub napovedi grdega vremena na hitro odločil, da bi lahko sedaj ko ni dela pobegnil na krajšo kampanjo. Pokličem še par kolegov in jih povabim na ribolov in druženje a ker so vsi imeli v službah preveč dela se mi je tokrat lahko pridružil le Klemen. Po krajšem pogovoru sva se odločila da jo pihneva na Hrvaško na jezero Šumbar.

Čudovit pogled na jezero ob prihodu!

Pregledala sva če nama kaj manjka, naslednji dan spakirala in tako v sredo okoli ene popoldan odšla na pot. Glede na to, da je bila vremenska napoved katastrofalna do konca tedna in je v Ljubljani že krepko padalo ko sva odrinila, se nama je zelo mudilo, da bi nama uspelo vsaj šotor postaviti na suhem. In tako je tudi bilo. Prišla sva še v lepem toplem vremenu bila zelo lepo sprejeta iz strani domačinov, kateri so nama takoj podali nekaj informacij. Kupiva karte in sledil je izbor pozicije. Ker pa so bile pozicije , ki so nama jih svetovali zasedene sva izbrala kar pozicijo 12 , pa kar bo pa bo. Postaviva šotor in pripraviva palice in sisteme.

Carptrack liquid in Carptrack amino gel fish

Vse prštimano

S seboj sva imela približno 20 kg partikla in okoli 15kg boilov in peletov.  Za ta ribolov sva vzela Carptrack Elite  Strawberry boile in Carptrack Monster-Liver-Fish boile, ter še nekaj nadipanih  hook baitov Carptrack Bird Banana boilov in Carptrack Fish boilov. Narezane boile in pelete sva že prejšnji dan prelila z Carptrack Liquid in Carptrack inL ter posula z Carptrack powder in Carptrack inP.  Tako sva takoj po vrženih sistemih na že prej zmarkirana mesta, še dobro nahranila, se usedla in sledilo je čakanje. Čakati ni bilo potrebno dolgo saj je že po pol ure ribolova zazvonil moj signalizator. Sprva malo previdni potem pa divji piiiiiiiip. Zategnem in čutim močan upor. Kar nisem mogel verjeti da je riba po pol ure že tu. A veselja je hitro konec. Ker na jezeru še nisem lovil in pozicij ne poznam sem ribo kaj hitro izgubil v nekem podvodnem gozdu.  Pa nič za to, saj je šele prvi dan. Malo za tem pa tudi nekaj pojeva  in začele so se uresničevati vremenske napovedi. Okoli osme ure zvečer  začne rahel dež, ki se je vse hitreje spreminjal v pravi naliv. Odpraviva se v šotor in pripraviva na spanec . Spanje pa ni bilo ravno prijetno, ker naju okoli ene ure zjutraj zbudi močno neurje z močnim vetrom in dolgimi nalivi. Okoli šeste ure se zbudiva in slaba volja se nadaljuje, saj je dež še vedno padal in ni niti malo pojenjal. Cel dan preživiva v šotoru brez prijema in upava na boljše vremenske pogoje. Čez dan je kazalo vse slabše, ker so temperature v enem dnevu padla za kar petnajst stopinj. Pogoji za ribolov so bili težki. Ker pa sva že bila tam sva sklenila kampanjo odloviti do konca pa čeprav bi padale sekire. Ob domačih zeliščih je dan lepši-hihi! Tako je minil četrtek in noč na petek in še cel petek. Dež, dež in še enkrat dež, ribe pa od nikoder. Tolažila sva se˝saj tudi drugi na jezeru tudi ne ujamejo nič˝. V petek popoldan pa je bil zadnji čas da ukreneva kaj. Oblečeva pelarine kapuce na glavo in škornje gor in obilno nahraniva. Pred nočjo mi nekaj ni dalo miru in vse palice namestim rahlo iz futrišča ven, ter na en sistem nastavim dve Carptrack Bird Banana boili.  Po težkem deževnem večeru komaj zaspiva okoli  23.00. Ob polnoči pa piiiiiiiiiiiiiiip. Zbudim se in zopet  moj signalizator. Piska neprestano dokler ne pritečem iz šotora in … imam ga. Ribo utrujam, dež pa še kar nadaljuje. Po nekaj minutni borbi se v mreži znajde prelep zrcalar, ki se je ujel na dve Carptrack Bird Banana boili.

Nočni obiskovalec

Ker me je Carptrack Bird Banana boila že večkrat prepričala, potegnem še ostala dva sistema ven in na vse tri nastavim Carptrack Bird Banana boilo. Čas je za spanje. Ob peti uri zjutraj  me zopet zbudi moj signalizator. Stečem ven , kontriram in riba je tu. Po nekaj minutah borbe se prikaže še ena lepa riba, katero je zopet premamila odlična Carptrack Bird Banana boila.

Spustim ribo nazaj in vržem sistem nazaj v vodo, ko je sledil prijem na drugo palico. Zategnem in riba je že v prej omenjenem  podvodnem gozdu. Ni šlo drugače kot strgati in navezati ponovno. Uležem se nazaj še za kakšno uro. Prišlo je sobotno jutro in z njim tudi ponehanje padavin. Ker je Klemna matralo, tudi on nastavi sisteme na novo in ponudi Carptrack Bird Banano. Že po nekaj minutah se mu obrestuje in dobi še on enega lepotca.

Nato pojeva zajtrk in sledilo je pospravljanje kampa in odhod domov. Morda bi uspela prevarati še kakšno ribo, če bi ostala še kakšen dan, ker se je vreme izboljševalo, vendar je naslednji dan sledilo tekmovanje in smo morali vsi zapustiti jezero! Tik predno pospraviva okoli 13.00 pa za slovo še en divji run na moji palici. Kontra in sledi utrujanje. Dobila sva še eno ribo. Tooooooo!

Prelep luskinar brez napake je bila pika na i in ob enem top riba kampanje

Ko potegnem črto, glede na to da naju je pral dež vse dni in so se temperature drastično znižale, mislim da je bil ribolov zame kar uspešen, seveda so k temu pripomogli tudi izvrstni Imperial Baits izdelki v katere sem dobil popolno zaupanje!