Avstrijska avantura

Dec 16th, 2012 | By | Category: Reportaže s terena

S prijateljem Damirom sva planirala oktobra dvo tedensko kampanjo v sosednji Avstriji, vendar je bil cel oktober in začetek novembra termin zaseden. Po večkratnem klicanju sva končno dobila termin od 12. do 18. novembra. Nisva dobila pozicije, ki sva si jo tako želela, vendar sva se vseeno odločila, da poskusiva srečo. Vse sva imela že pripravljeno, razen bojlov in peletov. Damir je še rabil tudi nov šotor. V soboto se je Damir odpravil po nakupih v Ljubljano v trgovino Carpio, tako da sva v ponedeljek ob 8 zjutraj prispela na jezero. Uporabljala sva ready made Carptrack Elite, Elite Strawberry, Monster cold water in nove Worm up boilije in tudi brez Carptrack Aminopellets ne gre. Kupiva karto in takoj k postavljanju kampa. Prvi dan nama je nagajal dež, zato sva se soniranju in markiranju bolj posvetila drugi dan. Glede na težavnost vode s katere se veliko ribičev vrne brez prijema, sva vedela, da je vsak prijem na tej vodi zlata vreden. Damiru je uspelo že drugi dan ujet najprej ob 19:40 krapa z težino 8kg, čez dve uri pa prečudovitega luskinarja z kar 27,30 kg, kar je bila tudi top riba kampanije. Sredo sva preživela brez prijema, četrtek ob 8:10 krap z 14,80kg, istega dne še ob 18:30 majhen vendar z velikim trebuhom 18,30kg, v petek ob 6:15 – 12,20kg in še za konec v nedeljo pri – 4 stopinjah ob dveh zjutraj 11,60kg.

Camp

Ehmanns Rock 2 man

Čakamo

Vmes nekaj pojeva

Žačnemo z malo manjšimi

Toplo sonce nama pošteno prija

Naslednji mora bit vsaj tolikšenj!

Pa da vidimo kaj je max izbral izmed 256 sestavin, bo delovalo?

Mislim da bo dobro trdo je globina je prava.

Opa trud se je poplačal

¸8

Avstrijec z 27,3kg

Pivo se greje

Kosilo se peče

Nova linija Worm up pa preseneča

Vagalna postaja 🙂

Kuhanček se je prilegel pri -4 stopinjah

Od kuhančka sem dobil malo rdeče oči 😉

Luna pa ni glih prava, kar se je pri ribi tudi poznalo

Glede na to, da je riba zelo slabo delala po celem jezeru in da sva z Damirom bila prvič na tem jezeru sva lahko zelo zadovoljna, najbolj pa sva seveda zadovoljna z izdelki IMPERIAL BAITS, ki so se ponovno izkazali ob težkih pogojih.