Potepanje po Madžarskem

Jun 25th, 2013 | By | Category: Reportaže s terena

Z bratom sva se v soboto 11.05.2013 odpravila na kampanjo na jezero na Madžarskem. Ko sva zjutraj prispela sva bila presenečena nad gladino vode, ki je bila 2 m višja kot ponavadi. Nato sva morala čakat zvečer do šestih, da so ribiči pred nama pospravili, da sva dobila mesto. Ko sva končno postavila tabor in nastavila boje se je začel ribolov. Prvo noč naju je zbudil severni veter, ki je pihal nenormalno. Do jutra bo že ponehalo, sem si mislil, ampak ni! Pihalo je celo nedeljo in ponedeljek! Na vodo se je dalo oditi samo zvečer, ko je nekoliko veter ponehal. Prve dve ribe sva dobila v ponedeljek popoldan ampak nič večjega. Zvečer ob 23:00 prvi malo večji prijem. Zjutraj ob dveh drugi prijem, ki pa ga nisva dobila. Nekaj minut zatem spet prijem, ampak ga zopet nisva dobila. Čez približno pol ure spet piiiiiiiip, in tako sva ujela največjo ribo kampanje z 14,80 kg. Ko sva zopet vse nastavila sva ujela še enega krapa z približno 7 kg. Naslednji dan, ko se je veter popolnoma umiril sva ujela lepega dolgega borca. Noč pa je bila mirna. Naslednji dan se je veter obrnil in je začel pihati z juga, zopet nenormalno. Potem so se pa vrstili prijemi. Tako sva do petka ujela nekje 15 krapov med 7 – 10 kg in enega z 10,80 kg. V petek sva ujela še mojo največjo ribo z 11,30 kg. Zvečer pa nevihta! Ko je najbolj lilo in grmelo sva ujela vsak po enega krapa z približno 10kg. Do sobote popoldan sva ujela še nekaj krapov iste kategorije do 10 kg. Največ rib sva ujela na IB WORM UP, CARPTRACK FISH in CARPTRACK MONSTERS PARADISE boile, nekaj pa na CARPTRACK ELITE half’n half. Glede na težavne vremenske razmere sva zadovoljna z kampanjo, in že planirava kampanjo za poleti.

Prihod na jezero

Tabor

Čakanje na prvi piiii

Klub močnemu vetru je prvi uspeh tukaj

Carptrack Worm Up mu je teknil 🙂

Pošteno poplačan trud v vetru in valovih