Potepanje po Madzarskem 2

Sep 22nd, 2013 | By | Category: Reportaže s terena

V Petek sva se z bratom odpravila že drugič letos na kampanjo na Madžarsko. Prvi dan sva samo postavila šotore in prespala. V soboto zjutraj sva kupila karte in začelo se je soniranje, postavljanje boj in krmljenje. Z sabo sva imela IB Carptrack WORM UP in IB Carptrack ELITE boile. Prvi dan vse mirno, ponoči pa je brat ujel štiri manjše krape, jaz nisem imel niti pip. Naslednji dan tudi mirno, ponoči je brat spet imel kar nekaj prijemov, jaz zopet brez pip-a. Naslednji dan sem ponovno presoniral območje in boje premaknil na približno 350 metrov. Nahranil sem nekje 20 kom. boilov in spustil naveze. Ponoči končno moja prva riba z 15,00 kg, brat pa spet kar nekaj manjših krapov. Torek je bil po pričakovanjih spet miren, ponoči pa spet akcija. Vsak je imel nekaj manjših krapov. V sredo sem IB paličato bojo premaknil za nekaj metrov bližje, poleg vrgel nekaj boilov. Zvečer pa močan piiiiip. Potegnem in že letim z čolnom proti ribi. Mučila me je 1 uro in 10 minut. To bo sanjska riba, sem si mislil, ampak ko se je riba pokazala nisem mogel verjet. Pripeljem jo na obalo in dam na vago – 10,60 kg. Ribo sem oskrbel in spustil nazaj, ter odpeljal navezo nazaj na mesto. Zjutraj spet piiiiip in to je bila riba kampanje z 16,10 kg. Četrtek čez dan spet mirno, ponoči pa sva skupaj imela kar 18 prijemov, ampak so bili vsi manjši, razen enega ki je imel 9,80 kg. Petek miren, ponoči pa je brat ujel svojo največjo ribo, ki je imela 13,40 kg in še enega z 10,60 kg. Ujela pa sva seveda še nehaj manjših krapov. V soboto ponoči sva ujela vsak še nekaj manjših krapov in že je bila nedelja zjutraj, ko sva morala začet pakirat! Jaz sem z kampanjo več kot zadovoljen in za oktobra planiram da se še enkrat vrnem, ker vem, da so v jezeru še dosti večje ribe in ne bom odnehal dokler vsaj ene ne ulovim!