Winter Jack

Jan 30th, 2015 | By | Category: Reportaže s terena

Ko sem že skoraj pozabil kako izgleda ribolov, saj nisem bil na vodi od meseca junija, na prekrasnem jezeru Sarulesti, se mi je ponudila prilika da odlovim slabe tri dni na jezeru Vogršček, ki je raj za hiter zimski ribolov. In seveda kot po navadi je vse skupaj potekalo zadnje minute pred odhodom. Dan je bil sončen in topel kot pomlad, vremenska napoved za prihodnje dni pa je bila katastrofalna, vendar ko je enkrat zavrela kri po žilah in ko je zadišalo po ribolovu ni bilo pomembno več nič samo še končni cilj kraljevi rt na Vogrščku. Na jezu naju je pričakal Nejc prijatelj in čuvaj jezera, ki nama je kot vedno pomagal naložiti čolne z bojno opremo in naju čim hitreje spraviti na lovno pozicijo. V prekrasnem sončnem vremenu je potekalo vse kot mora in prav hitro sva sedela pred šotorom in testirala novi fox kuhalnik na katerem sva grela Winter Jacka in uživala v prelepem koncu dneva. Palice so bile namočene in glava je bila na paši. Lovila sva z preverjeno zimsko varianto Carptrack monsters paradise “cold water” prelito z Carptrack inL ter Carptrack inP oba odlična atraktorja za hladno vodo! Poleg sva vključila še Carptrack amino pelete prav tako prelite z omenjenima atraktorjema. Hookbaite sva oplaščila z Carptrack pasto kateri sva dodajala Power powder Elite Strawberry kar se nam je izkazalo za dobitno kombinacijo že na prejšnjih ribolovih. Kmalu je bilo vsega lepega konec ko je nanos dobil črno kapo in je začel pihati severni veter. Začel se je dež in veter, kar pa nas ni zmotilo da smo veselo pekli roštilj in se sladkali z domačo arniko 🙂 ( hvala Nejc). Zjutraj je Aljoša uspel realizirati prvo ribo. No dan je bil deževen in temačen in nič ni kazalo na to da je riba aktivna, zato sva na sveže prepeljala in nastavila vabe, dobro nahranila in se vrnila k ognju, ki je prijetno grel in dajal upanje. Popoldne ko se je že rahlo mračilo pa neprekinjen piiiiiiiiiiiiiii, že sem bil v čolnu z nasmeškom na ustih čeprav je lilo kot iz škafa že cel dan! Po kratkem drilu se v mreži znajde prekrasen luskinar. Moker sem bil do kosti po celem dnevu zunaj. Ravno se preoblečem v suhe cunje se vsedem v šotor, ko se je dalincu skoraj utrgalo piskalo je ko da je zadnjič neverjetno za ta letni čas ampak polno adrenalina seveda. No tukaj je bila zgodba hitro drugačna saj je bila palica IB Multirange upognjena do vode, čoln pa se je peljal kot bi bil prižgan motor. V trenutku je bilo vse poplačano ko sem na gladini zagledal debelega luskinarja. Takoj sem vedel da je na drugi strani večji prebivalec Vogrščka. Vaga je pokazala 18kg. Glede na vreme in pijačo ki naju je grela je dobil ime Winter Jack. Zopet vsa premočena in prezebla hitro poskačeva v tople spalke in pečko navijeva do maksimuma. Sredi noči naju zbudi tuljenje vetra ki je vedno močnejši. Takoj pomislim na čoln! Hitro se oblečem in skočim pogledat ali je še tam in zagledam kar sem se najbolj bal. iBota 210 ni več! Gledam samo v izruvan bankstick na katerega je bil privezan 😥 . Rečem si nič daleč ne more bit in se odpravim nazaj v posteljo. Nato se okoli 4 ure zjutraj oglasi Aljošin ntx-r in riba na štapu  😀 . Po dobrem odporu gre za lepšo ribo, katera pa pred obalo najde velik štor in je izid njej v prid. Smola pač ker ni bilo čolna. Preostanek noči je minil mirno do jutra ko so se v šotor začeli zaganjati orkanski sunki burje in sva oba držala šotor saj je bila zemlja razmočena klini pa so leteli po zraku. Padla je odločitev da se po hitrem postopku spokava domov saj je bila napoved vedno slabša cilj pa že dosežen! Glede na to da je celo pot do doma snežilo in bila cesta polna nesreč sva do doma prispela živa in zdrava!

Na poti

Končno vse naloženo, izpluli bomo

Dan kot bi ga narisal, kratki rokavi pa to

Vse je zrihtano, zdej pa malo uživat…..

Na strmih pobočjih se najbolje obnesejo banksticki

Everything BIG for the big oneeeeee

Carptrack inL

Carptrack Liquid – powder paste v kombinaciji z power powdrom elite strawberry

Zmagovalna kombinacija

Knedl z Carptrack pasto gre na mikrolokacijo, po 3h je peloooo

Večer je bil naravnost prečudovit

Božično okraseni Fox retreat

mmmm kok je pa tole dobr, da nam je žal da smo sam enga kupli haaaa (serviraj pogreto) 😉

čin čin čin

Takole svino sm vidu v gozdu 😯

Brez ognja ni življenja

Rebrca so gotova!

Ena levo pa ena desno

Takšno pa nas je pozdravilo jutro

Druga riba in dež celi dan

Fight z divjo lusko je lepo požiral IB multirange

iBoat 210 v akciji! Kljub vsej teži na zadnjem desnem tubusu in pobegu velike ribe še zmeraj ohranja stabilnost z svojo veliko širino!

Pa pejmo na vago

Res lepa nagrada!

Glavonja

Hiter nedeljski odhod, razmere se zaostrujejo!

Našla sva ga v sosednjem zalivu

Ponovna dolga in strma pot ampak splačalo se je!

Snežni zameti in močna burja, pri Postojni sva naletela na verižno trčenje 50 vozil bilo je res grozno za videti