Zimska pravljica na Lac de Saint Cassien

Mar 17th, 2015 | By | Category: Reportaže s terena

19 december je, v Nemčiji je že prava zima. Zaprem vrata Imperial Fishinga z nasmeškom na obrazu, pred menoj sta dva tedna počitnic na azurni obali. Avto je napolnjen z opremo, steklenicami kuhanega vina in seveda sončnimi očali! Končno zapuščam Nemčijo in se vozim po  „Rue de Soleil“ (sončna cesta).

Brez pravega plana se vozim proti azurni obali v upanju na lepo vreme, kakor so napovedali tudi meteorologi. S prijateljem Alexom počasi odštevava kilometre do cilja, ko se voziva proti hiši njegovih staršev na obali. Hišo bova v prihodnjih dneh uporabila kot bazni kamp, kjer se bo dogodivščina pravzaprav začela.

Med vožnjo pogovor teče o izbiri primerne vode, kjer bova začela najino avanturo. Vedno znova nama misli uidejo k legendarnemu St.Cassienu, o katerem je zadnje čase slišati bolj malo.  Poleg prepovedi nočnega ribolova, je prepovedano tudi kampiranje kar večino kraparjev odvrne od ribolova. Naju to ni motilo, zato sva se odločila da poizkusiva srečo.

Najina zimska pravljica na Lac de Saint Cassien

Takoj po prihodu do Alexove hiše v večernih urah, sva pričela z pripravo  opreme, vzela bova le najbolj nujno. Vse je bilo pripravljeno za hitre dnevne ribolove. Na srečo ima Alex prikolico za čoln, ki sva jo uporabila za transport opreme in čolnov. Vse je bilo pripravljeno tako, da sva izgubila čim manj časa, v že tako kratkih zimskih dnevih. Po pripravi, je sledila odlična večerja in po nekaj kozarčkih sva zaspala, tokrat še zadnjič v ‘’normalnih’’ posteljah.  Seveda plan, da bova vstala zgodaj ni uspel. Mislim, da je bilo okrog devetih, ko sta me zbudila moja psa. Odprl sem vrata balkona in v trenutku sem bil zbujen, pred menoj je bilo nebo brez oblačka. Sedaj sem si želel samo nekaj, biti na jezeru tisočerih pripovedi.  Po prihodu na jezero, sem bil presenečen, da ni bilo niti enega ribiča. Mislil sem da sanjam, vendar je bilo še kako resnično, jezero sva imela samo zase. Vodostaj je bil precej nizek, voda je samo preko noči padla za dodatnih 20cm, če sklepam po vlažnem pesku. V vožnji skozi zahodni del jezera, ugotovim da je vse suho, le še manjši potoček teče.  Odločil sem se, da srečo poizkusiva v globjem severnem delu.

Pred tem sem vseeno želel prvi dan odloviti na začetku južnega dela, po pričakvanjih sva ostala brez ribe. Vseeno so se pojavili prvi dvomi in samozavest je padala iz ure v uro. Pojavijo se prvi dvomi o zbiri prave vabe, o količini, ki jo hranim, napačna globina,… , težko je ostati ravnodušen in miren, sledi telefonski pogovor z Meikom Pyko, le malo jih ima zaupanje v to kar počnejo, vendar kmalu se stvari obrnejo in vse steče tako kot mora. Prepričan sem, da se veliko ribičev najde v tem. S prvo ribo, se samozavest poveča, motivacija in zagon sta spet tu in focus je na naslednji veliki ribi!

Naslednji dan poizkusiva srečo v severu, prepričan sem, da bova tu nekaj ulovila. Plan se posreči in ne dolgo po pričetku ribolova, zajameva prvega ,malega krapa v podmetalko. In ko rečem mali, mislim točno to, saj se v tem delu resnično lovijo manjši krapi. Vsake toliko, pa se ujame tudi prva bomba, kot na primer zrcalar Bernardette, ki je bila v zadnjih letih njenega življenja ujeta večkrat prav v severu.

Žal je ta riba sedaj, le še del zgodovine, kot tudi kar nekaj drugih večjih krapov, ki jih niso ujeli že več kot tri leta. Moj prijatelj iz teama Damien Simonelli, živi v bližini jezera. On pravi, da krapi v Cassienu odplavajo v sever, da končajo svoje dolgo življenje. Mislim da je v tem nekaj resnice. Ujela sva nekaj rib med 10 in 16kg in začelo se je. Venda, da bi ujela še kakšnega večjega krapa sva morala zamenjati mesto. Še posebej, ker bo v naslednjih dneh na jezero prispel prijatelj Brad. Na mestu, kjer sva trenutno lovila, ni bilo prostora za 12 palic. Preslila sva se na novo mesto, prav tako na zahodu. Prvi dan nisva lovila, ampak samo našla mesta in jih nahranila z Carptrack Fish boili v velikosti 24mm. To nama je vzelo skoraj cel dan.  Za ribolov nama ni ostalo časa, saj sva vsak dan lovila le do sedmih zvečer, kar se je kasneje izkazalo za hudo napako.

Ribolov je postal rutina in teden je minil čisto prehitro. Vsak večer smo zgodaj zaspali in vstali zelo zgodaj, pripravili čolne in v čim krajšem možnem času prispeli na pozicijo in že rutinirano razpeljali palice na mesta.Vse je šlo po planu in že drugi dan smo ujeli prvo večjo ribo s težo 18kg. Prvi dan, po samo treh urah ribolova, je Brad ujel svojo prvo ribo, pravi biser, res lepega zrcalarja.

Vse je šlo po planu, z zelo zmernim hranjenjem z Carptrack Fish in Banana boili in palicami na pravih pozicijah smo vsak dan nekaj ujeli.

Spomnim se jutra, ko so temperature dosegle deset stopinj pod lediščem in sem palice razvlačil z iBoatom 320, ki je bil prekrit v ledu. Brez rokavic,kmalu nisem več čutil prstov, ročaja vessel, sta bila ledeno mrzla. Pa vendar nisem mogel dovoliti, da bi me to ustavilo. Moj sonar je izdahnil že drugi dan ribolova, tako da sem uporabljal Bradov super sonar z Downscan funkcijo. Presenečen sem bil kako jasno izriše konture ribe in previdno postavil palico in dohranil z nekaj boili. Imel sem zelo dober občutekin že po eni uri sem imel prijem in kamlu v podmetalko zajel 20kg čistega zlaza iz Cassiena- prečudovito!

Vsak dan smo ujeli eno do dve ribi ina Damien je rekel da je to odličen rezultat za ta letni čas. End an je preživel z name ob dobri hrani in pijači, naslednji dan pa je lovil le nekaj 100 metrov stran. Takoj zjutraj je ujel že 11 ribo preko 25kg v letu 2014-neverjetno! Prepričani smo bili, da bo največja riba tega ribolova, o kako smo se motili.

Damien nas je povabil na novoletno zabavo ob odprtem ognju, jedmi iz žara in dobrem vinu. Večer je bil nepozaben! Zato smo ribolov naslednji dan začeli malo bolj pozno kot ponavadi. Okrog poldneva pa je sledil prvi prijem. Alex je po dobri borbi uspel zajeti v podmetalko ogromno ribo, z 28kg. Trenutek poln veselja! Prvi Januar, Alexov osebni rekord in vse to na svetem jezeru, vsi smo bili estatični in se veselili skupaj z njim!

Bil je četrtek in petek naj bi bil naš zadnji dan. Počasi se je začela spuščati tema in vsi smo upali na še kakšen prijem. Potem pa nenadoma slišimo glasove za name…

„Bonjour, Guard peche“.  Takoj se je razpoženje spremenilo. Bilo je tik pred sedmo in palice so bile še vedno v vodi. Čuvajem smo skušali razložiti, da vsak dan potegnemo palice iz vode ob sedmih, spakiramo in odidemo iz jezera, vendar jih to ni zanimalo. Obsojali so nas, da lovimo ponoči in tako so nas tudi obravnavali. Sonce je zašlo ob 17.22, torej bi lahko lovili do 18.22. Čuvaje pa to ni zanimalo, po njihovem bi morali prenehati z ribolovom že ob 17.00 Kazen za nočni ribolov je znašala 135 eurov po osebi, poleg tega pa smo prejeli še poziv na sodišče. K sreči nam opreme niso vzeli, sta jo pa poslikala in popisala. Presenečeni nad reakcijo čuvajev in njihovo aroganco smo se odločili, da imamo dovolj.

Prišel je čas, za odhod domov.

Prvi dan na Cassienu v bližini južnega rokoava. Zadnja jutranja meglica v sončnem jutru

Za PVA sticke smo uporabljali Imperial Baits Carptrack Explosive Stickmix in Osmotic Spice boile zdrobljene na večje koščke. Oboje je zelo vodotopno, zelo sladko in atraktivnih barv. Idealno za zimski ribolov!

Vsako jutro 20cm nižji vodostaj.

Pred tem sem jih redko uporabljal, sedaj pa sem trdno prepričan, da je uporaba PVA-ja odlična metoda, kako hitreje do prijema.

Jutranja megla.

Ena najlepših pozicij, ‘sončno mesto’, tukaj sonce sije od jutra do večera.

Zvečer smo pripravili vabe za naslednji dan.

Prva riba je bila ulovljena v bližini boje.

Prijatelji iz nemčije so mi pošiljali fotke z snegom, mi pa smo sedeli na toplem soncu in v rokah držali krape iz Cassiena.

26. decembra se nama je pridružil Brad S.

Brad Smudzinski je po treh urah ujel svojega prvega krapa na Cassienu. In to na met z Pva stickom.

Ob sončnem zahodu, prelep krap za Brada!

Vabe smo zavijali v Imperial Baits Carptrack Liquid- Powder Paste- kar nam je prineslo kar nekaj rib!

Z Imperial Baits Carptrack Amino Complex Powder so vsi Carptrack Additives v enem samem lončku.
Sedaj za vodo ne rabim nositi toliko različnih lončkov.

The Cassien carp love IB Carptrack Liquid-Powder Paste! K sreči smo imeli z seboj dovolj že narejene paste.

Vabe so že pripravljene na naslednje jutro. S tako malo časa za ribolov, mora biti vse pripravljeno vnaprej.

Prvi večji krap, 18kg na IB Fish boilie!

Cassien gold – 20 kg!

Čoln je bil vsako jutro prekrit z ledom in ni bilo zabavno, ko sem se vračal iz vode popolnoma premražen.

Zimska pravljica- Cassien 2014

Moj zvesti spremljevalec, iBOAT 320 v vseh vremenskih pogojih.

Sonce vzhaja in pred nami je še en čudovit zimski dan.

Damien Simonelli z enajsto ribo preko 25kg v samo enem letu. To moramo proslaviti!

18,5 kg Cassien gold.

Brad z dobrim borcem- 15 kg!

Damien nas je povabil na praznovanje rojstnega dne, v francoskem stilu seveda!

Na prvi dan novega leta, pa se je zgodilo nekaj nepozabnega-28kg za Alexa!

Moj sonar se je pokvaril že prvi dan. Bradov sonar z Downscan funkcijo me je resnično prepričal.

Zelo malo hrane, le pest ali dve po palici, ki sem jih razmetal na široko področje. Le tako lahko kaj ujamemo.

24mm IB Carptrack Fish boilie z 10mm belim V-Pop. Pva palčke pa prinašajo prijeme hitreje kot sicer.