Big Bertha

Maj 5th, 2015 | By | Category: Reportaže s terena

Prekmurske gramoznice so zame nekaj posebnega. To so vode, na katere se zmeraj rad vračam, saj so prav s temi vodami povezani začetki moje ribolovne poti in mnogi spomini na rana otroška leta preživeta za vodo. Ena od teh gramoznic pa mi je v zadnjem času postala še posebej ljuba. Odločil sem se, da ji posvetim večino svojega časa v letošnji sezoni in upam, da vas bom v prihodnje še lahko obvestil o kakšnem novem uspehu. Gramozna jama o kateri govorim velja za eno težjih vod, saj je krapov v njej izredno malo glede na vodno površino, ob enem pa veliko oviro predstavljata tudi sama globina vode in ekstremna razgibanost dna. Verjetno sem mnogo od vas sprašuje zakaj tak naslov članka. Naj omenim, da na gramoznici še vedno potekajo dela (izkopavanje gramoza) in nič nenavadnega ni, da se mimo šotora konstantno vozijo tovornjaki in bagri.

Big bertha! Tone in tone surove moči!

Takole ob 5.00h prihrumijo tovornjaki da te kar skipa z ležalnika

Gramoznica mi je letošnje leto in skozi zimo dala do dobra po nosu, saj sem ji posvetil ogromno časa in vložil ogromno truda, a nekako nisem uspel priti do tistega kar sem si potihem tako zelo želel.

Mali iboat 160 odtehta VELIKO!

Dnevi in noči so minevali, o sanjskem krapu pa ne duha, ne sluha!

Toda začetni neuspeh me ni odvrnil od tega, da poskušam še naprej, volja in želja po kapitalcu sta bili enostavno preveliki! Poizkušal sem naprej, dal sem vse od sebe in s toliko slajšim zadovoljstvom lahko povem, da mi je vendarle uspelo! S tem se je le še enkrat več izkazalo pravilo, da se s trudom in trdim delom da doseči vse v kolikor si to res močno želimo in moj primer je še ena potrditev za to!

Švabo

Začetni uspehi! Nisem mogel skriti zadovoljstva!

Ker zaradi študijskih obveznosti med tednom bivam v Ljubljani, mi za ribolov ostane le malo časa, kar je moje možnosti za ulov tako želene ribe še zdesetkalo. Večino časa sem lovil zgolj čez noč, ki je iz mojih preteklih izkušenj s to vodo najbolj ugoden čas za prijem, čez dan pa sem se vračal domov in zvečer spet nazaj za vodo, pa zjutraj spet domov… Počasi sem se navadil svojega novega bioritma, postal sem že kot »zombi«, spal nisem skoraj nič. Nekaj dni pred novo nočno »odpravo« sem si zrolal 5kg Imperial Baits Explosiv Stickmix mix-a, kateremu sem dodal še Carptrack NHDC, Carptrack aromo medu in za vsak slučaj še Imperialov Stabil-it.

IB Explosiv Stickmix, je to tisto kar mi bo prineslo tako želeno ribo?

Za vodo sem se kot že običajno odpravil pozno popoldan. Ravno dovolj, da mi je pred temo uspelo razvlečti vse sisteme in pripraviti mesta za morebitno nočno akcijo. Ko sem opravil vse potrebno in se usedel, sem dobil tisti dober občutek, nekaj se je pripravljalo, nekaj je bilo v zraku. Le upal sem lahko, da me občutek ne vara. Počasi sem tonil v sen, kadar zagledam zeleno lučko in zaslišim pip mojega Delkima. Nemudoma pogledam ven, proti palici in v tistem trenutku se je zgodilo tisto, kar sem tako težko pričakoval. Prijem, kakršnemu nisem bil priča že dolgo časa, rola je pela, Delkim je iz sebe dajal svoj maksimum. Pridem do palice in jo dvignem, takrat pa se je pričela epska borba. Riba mi je iz role v kot bi trenil odvila nekaj krepkih metrov laksa, nato pa se je napotila na desno, kjer z ene strani gramoznice na drugo napeta debela žica, po kateri »Big Bertha« vleče žlico z gramozom. Vedel sem, da v kolikor ribi pustim, da »krene« pod žico bo vsega lepega konec. Odločil sem se, da igram na vse ali nič. Priprl sem rolo, in začel hoditi nazaj. In na mojo srečo se je riba obrnila. Oddahnil sem si, sedaj sem lahko le še upal, da se mi ne bo snela, saj bi v tem primeru dokaj verjetno polomil palico, pa še kaj kar bi mi v tistem izbruhu jeze prišlo pod roko. Po nekaj minutah, v soju naglavne lučke prvič zagledam obris glomazne ribe, začnejo se mi šibiti kolena. Takrat pa je riba pobesnela, z močnimi pobegi nazaj v globine gramozne jame me je poskušala premagati. Ob tem mi je pobrala še ostala 2 laksa, tako, da sem imel na koncu za eno lepo porcijo laksa v solati.

Shit happens!

No, ampak to v tistem trenutku sploh ni bilo važno, saj mi je v podjemalko uspelo zajeti ribo o kateri sem sanjaril.

Ribo smo takoj stehtali, nato pa sem jo previdno spravil v čuvarico, za jutranje fotografiranje.

Zjutraj pokličem brata, ki brez oklevanja pridrvi s fotoaparatom, da ovekovečiva staroselca.

Zdelo se mi je primerno, da je na sliki tudi Bertha! 😀

Hvala ti! Upam, da se še kdaj srečava!

Na povabilo za vikend sta prišla tudi Aljoša in Miško. Aljoši se je sreča nasmehnila vsako jutro!

Explosiv stick mix bagersee schupi

Carptrack inL se je tudi tokrat izkazal v težkih pogojih

Miško je ob jutranji kavici še malo poležaval 😆

Carptrack Pasta tokrat v kombinaciji z tutti frutti power powdrom je prinesla željen rezultat! :mrgreen:

No words needed 😮

Mama je za goste spekla pravega prekmurskega piceka 😛

Lep pozdrav in dober prijem do naslednjič,